Inredning

Det blev väldigt varmt på balkongen så jag fastnade av någon anledning här och tittar runt på massa inredningssaker. Har tänkt förnya lite nu till veckan. Ska kolla om vi hittar någon fin bokhylla på loppis, annars har jag sett ut en på chili som jag vill ha. Det är prio ett. Känns som att det ligger böcker och filmer överallt här nästan.

Sen vill jag ha fina kökhanddukar med tryck på, men det får nog vänta. Har även planer på att sätta upp en hylla i köket och ställa gladburkar med mjöl och sånt i på, samt lite fina skålar kanske - lite gammalt stuk sådär. 


Har velat ha en fin jordglob hur länge som helst också, tycker att det är så himla fint! Det får nog också vänta, men det skadar ju aldrig att sitta och drömma sig bort lite...
Chili har värsta fina sminkbordet också. Synd att vi har så lite utrymme, men som sagt. Drömmar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0