Chillaaa

Alltså. Det är så himla svårt att låta bli att stressa upp sig. Sitter och försöker få klart för mig vad jag ska göra och när, och det känns som att tiden inte kommer räcka till. Och ändå har jag snart läst ut en bok sen igår? Den är bara på 150 sidor, men ändå. Boken ska vara underlag till första punkten på hemtentan. Punkten har dom delat in i två frågor.... som jag inte förstår. Alltså, jag förstår frågan, men jag förstår inte ändå. Nej. Säger hejdå till EU ett tag och sätter mig och skriver en nyhetsnotis.

Ja juste, livsnjutare skulle jag ju vara. Positivt: Har snart avklarat 1/15 böcker, har en goshund bredvid mig (och hand lugg börjar bli lång så han ser jääättesöt ut så jag vill inte klippa den riktigt än..), det är kyligt ute = ska sätta på mig varma kläder och ta en kopp te strax och så längtar jag tills min pojk kommer hem från jobbeeeet...

Bestämmer nu då att så fort jag kommer på mig själv med att låta negativ, deppig, stressad, ska jag komma på minst tre saker som är positiva. Det låter väl bra? Är så himla lätt att humöret blir kasst och hela världen verkar rasa ihop om stressen tar över. Men I won't let it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0