Vad händer?

Inget direkt. Snorar som en tok. Dricker ingefärste för att bli kvitt jobbiga förkylningen - ska fasen träna ikväll, om det så ska ske i snigelfart. Lyssnar sönder Somebody that I used to know. Läser i min pollutionbok och skriver sammanfattning om hur man gör riskbedömningar på farliga kemikalier som tros vara cancerframkallande eller inte. Ska strax äta jättetidig lunch, sminka mig och vid halv tolv bege mig mot bussen i regnet för en eftermiddagsföreläsning. Då vet ni. Intessant va? 

Juste - tror att katten av någon anledning har pissat i min väska (enda väskan som jag får plats med allt i samtidigt typ). Inte så hysteriskt kul. Hon brukar ju liksom inte kissa någon annastans än i lådan. Hade med andra ord kunnat sälja henne för en billig peng i helgen, men som tur är går sånt där över rätt fort.. Dom är ju rätt gulliga dom där djuren, och tur är väl det. 

Nu ska jag sätta lite fart, eller försöka samla styrka till att göra det i alla fall. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0