Två bra saker, en dålig

Okej, liten update nu då. 

Två bra saker:
  • Igår fick jag hem en skönlitterär bok, min belöning till mig själv för att jag tog mig igenom ännu en tenta.. (hur det gick vet jag ju dock inte än..) - Under kupolen av Stephen King. TJOCK jäkel. Över 1000 sidor.. så nu har jag att göra ett tag. Blev ju lite ledsen förra veckan när Metro 2033 tog slut. Sinnessjukt bra bok, och helt awesome slut. Sparar dock uppföljaren tills i sommar tror jag.. Drar ut på det hela lite..
  • Igår blev jag uppringd om ett sommarjobb, ska dit nästa vecka. Hoppas på att jag får det, hon i telefonen verkade ivrig i alla fall = SÅ glad tjej! Det trodde jag aldrig skulle hända liksom..
Sen är det ju dåligt att jag har varit konstig i halsen igår och idag och kunde därför inte träna igår.. vet inte hur det blir idag.. Får se i eftermiddag. Har pendlat mellan hosta/retningar, ont och slem.. Inte okej! 

Nu ska jag försöka plöja igenom ett kapitel i den andra kursboken jag fick hem igår. Handlar om föroreningar och verkar hittils väldigt intressant faktiskt. Sen kanske det blir en hundpromenad med Jenny. Måste ju röra nåt på mig om det inte blir träning två dagar i rad... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0