Sugen

Av någon anledning gick jag in på H&M's hemsida och tittade runt.. SUCK. Hittade hur mycket som helst som jag vill ha till sommarn. Då måste man ju ha lite nytt liksom.. + att jag hittade en fräck väska, och jag behöver ju faktiskt köpa en ny eftersom katten pissade sönder min enda i bra storlek.. Funderar på att kanske ta mig in till stan nästa vecka och titta om den finns i butik. Hittade en söt klänning på rean för 29,90 också.. värsta fyndet ju, men ah. Snålheten ni vet, köper man på nätet och ändå ska betala rätt mycket i frakt så vill man ju passa på att beställa nåt mer också.. Hur som helst, har gjort iordning två fina bilder med massa fina kläder som jag vill ha. Som vanligt fastnade jag för typ tusen klänningar. Älskar klänningar!!! (Och kjolar!!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0