Stackars fingrar

Jag har idag och igår lyckats misshandla mina stackars fingrar hur mycket som helst känns det som.. Fick ett rivmärke på långfingret på nåt sätt, sen hade jag och joni roligt åt en missbildad morot.. det var ett jack genom hela, så jag skulle försöka bryta loss den - lyckades så sår under tumnaglarna när jag slant eftersom det inte fick att bryta isär den.. Och idag så har jag på nåt sätt lyckats riva mig varje gång jag har varit i kylen. En av gångerna på smörpaketet (hur lyckas man?). Hur som helst, det jag ville komma till var att det svider på hela händerna när jag diskar och tvättar händerna idag. Inte okej!
... Plus att katten var busig imorse och skulle attackera mig från bakom gardinen = fick rivsår över halva låret typ. Knas! Och så har hon fått för sig att hon ska hoppa upp och sätta sig på badrumsdörren av alla ställen.. men nu ligger hon i alla fall här på skrivbordet och kurrar, och hunden ligger i knät. 

Är fruktansvärt opepp på att göra nån mer nytta idag.. Tittade lite på Tristan och Isolde medan jag åt nyss och det är så mycket mer lockande att sitta och bara titta på den istället, men har bestämt mig för att renskriva klart anteckningar från en föreläsning, läsa några sidor av ännu ett kapitel, dammsuga.... och SEN får det fasen vara helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0