Söndagsångest, eller?

Idag tar jag det så lugnt jag bara kan typ. Igår var min mage nämligen jobbigare än någonsin under nästan hela kvällen - det kändes som att jag skulle kräkas upp den där syran, som sved och gjorde himla ont, varje andetag jag tog. Beslutade mig någon gång under dom där andetagen att jag till veckan ska hämta ut andra månadsuppsättningen av tabletterna jag fick utskrivna för ett tag sen. Dom funkade inte då, men dom kanske gör det nu. Tills dess blire lugna fisken här, eller så gott det går i alla fall. Jäkligt svårt att ta det lugnt när det är himla mycket som ska göra så att det ju automatiskt blir stressigt, men I'll do it! 

Har titta runt på massa recept idag. Är så sugen på att baka eller laga nån ny maträtt eller nåt! Längtar tills vi får pengar i veckan, då ska vi storhandla och sen ska jag BAKA BAKA BAKA. I alla fall mariannemuffins och kolasnittar, har jag bestämt mig för.. och kanske bröd, eller om det blir nästa vecka.

Just nu står deg till matpaj i kylen, pojken är iväg och repar och jag funderar på att titta på en film, eller fortsätta lyssna på Saltillo. Bästa avkopplingsmusiken någonsin. Har telefonen avstängd också - SÅ SKÖNT. 

Blev inget direkt givande inlägg, som vanligt.. men tänkte i alla fall lägga upp två roliga bilder på katten, också som vanligt då. Vet att jag tjatar om djuren, men dom är ju bland det bästa som finns. Längtar tills vi någon gång i framtiden skaffar större lägenhet/hus - då ska vi ta mig fasen ha fler djur om jag får bestämma! 

Förresten så har jag lagt upp liknande bilder på facebook redan, men dom här är lite bättre. Katten har ju som sagt fått för sig att hon ska hitta nya höga ställen att sitta på - alltså hoppade hon helt random upp på badrumsskåpet - och dörren här om dagen.. 



Hon hoppade alltså från byrån här till höger.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0