På dagens schema står:

  • Nu: just ätit frukost, slagit på Skrillex och gör mig redo för några timmars plugg
  • Sen: komma på nåt att äta till lunch, lutar mot nudlar - och klockan två har jag möte där jag ska få reda på huruvida jag har sommarjobb eller inte (är av någon anledning inte nervös, bara sjukt exalterad!!)
  • Ännu senare: bör väl hinna plugga lite till..
  • I eftermiddag/kväll: ska till H&M och eventuellt köpa en väska om älsklingen kommer hem innan sex.. orkar inte gå till stan bara för det - tar för lång tid. + god mat och filmmys eller nåt antar jag (?)
Om ni vill veta så är jag ett stort fan av att skriva saker i punktform, med pilar mellan, you name it. Allt blir ju så himla mycket tydligare och roligare att läsa då. Nu syftar jag väl kanske inte riktigt på att det här blev jätteintressant att läsa nu bara för det.. men använder mig JÄMT av det när jag skriver sammanfattningar på böcker och sånt. Alla sätt är bra utom dom dåliga.. ju.

Nej, marina och kustsystem - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0