Måndagsmorgon...

Är så grymt opepp på.. ALLT. Ska börja träna idag igen efter en lång period halskrångel - inte pepp. Dels för att jag inte kommer orka någonting, dels för att jag blir stressad av att en timme försvinner från min pluggdag.
Opepp på att jag från början trodde att jag skulle få massvis gjort den här veckan som är ledig från föreläsningar - men det verkar som att det kan bli så att hela veckan är fullbokad, och att jag kommer hinna plugga.. rätt lite. Ska provjobba, kanske den här veckan.. men hoppas lite på att det blir nästa vecka istället så att jag får fler pluggdagar nu.. Är ju jättepepp på det egentligen, men ah.. måndagsmorgon skyller vi på..
Och så, när jag bara vill in och få den där jäkla träningen gjord... så VÄGRAR Bobbie kissa.. Gick runt med honom i säkert tjugo min på alla hans favoritkisställen och..inget. Så, antingen har han kissat inne eller så är han bara dum.

Nåja. Får väl se om han börjar gnälla mitt i träningspasset nu. Får väl hoppas på att träningen + dusch sköljer bort det här dumma humöret.. suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0