Lördag

Klockan är snart elva. Min älskling är inte hemma. Jag ligger nermyst i sängen i ett mörkt sovrum, med datorn i knät, hunden sovandes vid fötterna och katten springandes runt, kurrande. Har just tvättat bort smink och hoppat i sovtröjan. Försöker vila bort min förkyldtrötthet och halsont. Stor påskkartong med godis och ett pringles rör på sängbordet. 

Hittills har jag tittat på två filmer. Young adult och 127 hours. Båda helt okej. Den andra bättre än den första. Den handlar om en gubbe som fastnar i grand canyon, verklighetsbaserad. Nu tänkte jag titta på babel. Har velat se den länge men aldrig tagit tag i det. Nu får vi väl se om jag håller mig vaken genom hela, såg att den visst var nästan två och en halv timme lång.. men det återstår att se. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0