Ja du är en idiot, men det kan du inte rå för. Alla män i våran släkt är idioter.

Gillar den sista dokusåpan. En del är så himla klockrent och en del är så himla kasst. Tittade på senaste avsnittet när jag hade lunchrast i plugget förut. 

Idag har jag och min gulleplugg varit VI i 2,5 år. Dom flesta brukar säga "va, är det inte mer?" när vi firar hel, eller halvår. Nej, det är inte mer, men det känns som både oändligt mycket mer och väldigt mycket mindre. Vi brukar till exempel göra oss roliga över att vi vet exakt vad den andre ska svara i en viss situation, sånt är skönt. Då känner man sig säker och att man har något bra - när man känner varandra så pass bra alltså. Jag skulle inte ens tänka tanken på att vilja bort från det här - den här lägenheten, vårt gemensamma liv. Nej aldrig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0