Dagens to die for

Nu har ju träningen halkat lite efter.. men nästa vecka är recovery week och då har jag lovat mig själv att jag får köpa ett par nya cheap monday jeans. Tittade på Nelly nu, hittade ett par gröna som ju är så himla läckra. Får se vad det blir sen.. vill ha både ett par i ljusare jeansblått och i svart också.. Suck. 

Sitter med pollutionboken uppslagen här bredvid datorn. Har tagit mig igenom ett kapitel och börjat på ännu ett idag hittills. Orkar inte anstränga mig mer just nu.. Ska strax pallra mig iväg med hunden i snön hem till mormor också. Ska ta med mig chokladbollar dit, bakade igår kväll. Nom nom. Och senare i eftermiddag ska jag baka bröd har jag tänkt mig.. det vi har börjat ta slut och då tänkte jag "wtf, varför köpa när man kan baka", typ. 

Katten har fått fnatt av att det snöar. Nu sitter hon för tillfället och jamar och försöker krafsa upp balkongdörren, utan större framfång kan jag ju tillägga... Hon var på balkongen när det började hagla/snöa, och hon fick tokspel - sprang runt och skrekjamade i lägenheten, sprang ut och ställde sig på stolen, tittade ut och skrekjamade mot snön.. Hon gillade nog inte att solen försvann... ;)

Anyway. Ska försöka tvinga mig igenom i alla fall ett stycke i boken innan jag går..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0