Bottenhumör

Skrikmusik, bitterhet, regn, tvätt. Så ser det just nu ut här. Idag har jag väl typ en "vad ska jag göra med mitt liv och varför torterar jag mig själv frivilligt med massa jäkla oändligt plugg för?". Med andra ord sa Pelle idag att en tredjedel av klassen har kört på tentan. Och så har dom börjat med ett nytt system (vilken ju är bra) som innebär att lärarna som rättar inte får veta vems tenta som rättas och sånt. Man skriver en individuell kod istället för namn. Dåligt just idag, för han vet ju inte VILKA som har kört. Så vi får vänta tills imorgon, och förhoppningsvis då få reda på hur det gick. Har blivit mer och mer pessimistisk allt eftersom dagen har sniglat sig mot sitt slut.. 

Nu sitter jag alltså här med min skrikmusik, just varit i tvättstugan och bara vill inte göra nånting.. Förhoppningsvis blir det bättre snart när min älskling kommer hem. Funderar på att vara mittiveckanonyttig och göra chokladpudding eller nåt tills ikväll så kanske humöret blir bättre av det också.. Vill SÅ gärna baka, men blir storhandling imorgon så väntar tills dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0