Bakpå min cykel höll du mig, som i kramp - Du landade hårt, du var nog alltid sjuk

Plugg och Kent. Inte så pjåkigt faktiskt. Fick lite Töntarna-återfall. Är så trött på låtar med tomma låttexter som liksom inte betyder nåt. Kentlåtar hittar man hela tiden ny mening i. Nej, nu ska jag sluta promota Kent - måste först bara säga att idag släpps deras nya album och jag längtar längtar längtar tills det kommer ut på spotify. 

IDAG SKA JAG BAKA OCKSÅ. Som jag har längtat. Måste dock kila till konsum först, glömde köpa Marianne igår. Jobbigt, suck osv. 

Igår var det rätt "kul" också att det blev avbrott på trean mitt under Top model, när dom fick MAKEOVERS och allt. Jag var i köket under första pausen och hörde att det blev tyst - sprang in i vardagsrummet, såg att tvn var helt SVART = panik = Joni försökte byta kanal och tillbaka typ hundra gånger, men det funkade ju inte. Påväg mot ett sammanbrott när Mia ringer, lika panikslagen och skulle kolla om trean dog hos oss också. Vi diskuterar en stund om att VARFÖR skulle den sluta funka just då? Den kunde ju dö idag när vi ska kolla på Greys på femman istället? Någon minut efter vi lagt på (jag har slängt mig på datorn för att ladda ner avsnittet) får jag sms från Mia: "NUUUUUU!!!" - då funkade alltså kanalen igen och vi skrattar lite åt hur dumma vi är (via sms, om man nu kan göra det via sms) egentligen och att det nog inte alltid är så lätt för våra pojkvänner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0