All I want for easter is snow

Eller? Ja, för mig gör det ingenting faktiskt. Gillar inte påsk. Gillar inte känslan jag får av påsk. Så för mig passar det bra med en vintrig påsk. Våren kan komma nästa vecka eller nåt istället.. 

Jag har i alla fall varit fröken duktig nu fastän det är "långledigt". Gick upp åtta och har nu suttit och pluggat en timme. Tänkte dock köra lite lugnare idag, så jag ska strax ta ut Bobbie i snön och sen ta mig en ordentlig raka-benen-och-allt-dusch. Och sen får det bli mer plugg. 

Senare väntas ett mammabesök, och efter det (trot eller ej) hockey. Sport är väl inte direkt det roligaste som finns, men när man väl tittar så brukar man ju kunna fastna rätt bra - och det är ju alltid roligt att få göra nåt speciellt med min sötpojk.

Off I go, ha en bra påsk eller vad man säger.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0