Uppe med tuppen

Idag behöver vi inte åka in till karlstad, men istället för att ta en lång sovmorgon så var jag uppe med tuppen.. Nej, inte riktigt, men jag gick upp när min käre pojkvän åkte till jobbet i alla fall..
Jag har segat mig jättemycket hela förmiddagen, men ändå hunnit med en del. Yogade lite, tittade på tv, tittade igenom anteckningar från veckans föreläsningar, tog en lång skön dusch (inte miljövänligt), gjorde mig i ordning, åt frukost, var ute på en lång skön promenad med Bobbie och nu har jag precis försökt få igång en skrivare som har stått i förrådet.. den är väl förmodligen Samis. Hur som helst så funkade den inte. Jag är inte så väldigt kunnig så jag vet inte varför, men det kan väl vara att bläcket är slut eller nåt.. Har i alla fall kommit fram till att jag faktiskt behöver kunna skriva ut grejer.. Men får väl passa på att göra det på universitetet när jag är där så länge.. och sen önska mig en i julklapp eller nåt, haha.
Resten av min kurslitteratur kan jag inte hämta förrän sent i eftermiddag.. vilket är lite surt för jag hade tänkt spendera eftermiddagen med att läsa en del, men nu kan jag inte hämta böckerna förrän pojkvännen slutar jobbet, och jag vill inte spendera fredagskvällen med att plugga massa, så jag siktar på att läsa imorgon och på söndag istället när min kära sambo ändå jobbar.
Men tur som jag har (..eller?) så fick jag hem en av böckerna igår (den jobbigaste) så nu känner jag mig ju faktiskt lite tvungen till att ta tag lite i den istället.. Suck. Det där med plugg. Men det är ändå skönt att komma igång igen, och jag vet ju att så fort jag får hem böckerna som vi ska ha seminarium på så kommer jag läsa ut dom fort och sen slippa stressa över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0