Sweet monday

Måste börja med att medge att jag har börjat lyssna på Skrillex. Like everyone else. Blir smittad här hemma ju. I want to kill everybody in the world lalala. Har upptäckt att det går bra att plugga till också. Förvånande nog.
Hur som helst har jag varit jätteduktig på pluggfronten idag så nu tänker jag strax sätta musik i öronen och gå ut på promenad med hunden, som förövrigt bara ligger och sover idag. Vägrar typ resa sig. Trött hund.
Är glad över att jag tittade på ett nytt avsnitt av 90210 förut också. Som jag har saknat att ha mysiga serier att se fram emot varje vecka. Har ett avsnitt kvar som jag inte har sett också. Så det tittar jag nog på lite senare så får min pojkvän spela tvspel eller nåt under tiden. När han kommer hem så ska vi först och främst fixa hamburgare. Mums. Har köpt friscobröd och allt. Har aldrig smakat det, men det ser så gott ut.. så det blir spännande.
Idag är det ju IDOL också.
Ja, det var väl allt. Jag är nog rätt glad idag tror jag.. kände jag nu. Här kommer några bilder också (tänkte skriva att dom är fina, men det kan jag väl inte direkt påstå.. )
och så en romantisk pussbild med mig och min absoluta favoritbok i världen (ja jag skämtar, den är intressant men fruktansvärt jobbig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0