KORT HÅR NU

Hej hej. Blir ett jättesnabbt inlägg med bilder på min nya frilla. Eller "på min ny frill" som det kanske skulle låta på värmländska.. Skriver ett inlägg i eftermiddag, imorgon eftermiddag/kväll eller i helgen om hur vår exkursion var. Tre dagar i dom värmländska skogarna med nya klassen om jag inte har nämnt det. Kanske till och med hinner få lite fina bilder av emma då.
Anyway. Madan vi var borta var vi utomhus varenda dag nästan hela tiden och då såg jag hela tiden hur sjukt slitet mina toppar hade blivit (och med toppar menar jag ungefär en decimeter eller så..), så där mitt ute i skogen bestämde jag mig för att klippa mig. Sagt och gjort, ett sms till nancy och igår kväll när jag kom hem rök håret.
Hit eller miss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0