Gladlåtar sökes

Hade tänkt sova ut lite idag. I alla fall till nio, men så fort älsklingen åkte till jobbet började katten dampa lös och ville absolut inte ha en glad och utsövd matte inte.. Så fort jag somnade om så började hon skrika i vardagsrummet och hoppa på dörren till sovrummet och sånt där trevligt.. Hur som helst så slutade det med att jag till slut gick upp. Bestämde mig snabbt för att jag ska sitta i mjukisbyxor, linne, glasögon och osminkad hela dagen och har faktiskt redan läst ett kapitel i Diamond. Det gick rätt fort.
Nu tar jag en paus i plugget och försöker hitta fler gladlåtar. Jag har en lista, men vill att den ska bli längre, med låtar som man liksom blir glad av att höra. Dom här två är gamla goda gladlåtar som jag började lyssna på igen.. igår. Nu vill jag ha helt nya gladlåtar. Eller ja, sånna jag inte har hört förr. Finns det sånna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0