Fredagsmys

Nu sitter jag i soffan med ansiktsmask och håret invirat i handduk och väntar på att det ska funka att titta på idol på fyrans hemsida.. Känner hur hela mitt ansikte luktar choklad. Det jag inte gillar med att hösten börjar krypa sig på är att min hud har en tendens att bli så himla torr då, och i samband med min sminkborttagning/tvål (som också torkar ut en del) så kände jag att nu jäklar måste jag ju få ordning på det här.. Är inte så kul när man inte ens kan lägga foundationen snyggt för att det är torrt.
Hur som helst så har ju jag och min älskling köpt bil nu (eller han, men ah, vi låter bättre) så idag tog vi en spontantripp till örebro förut. Han behövde en tröja och så fredagsmysåt vi lite, eller ja.. vi kastade mer eller mindre i oss maten för att marieberg var på väg att stänga när vi beställde den.. men det var ju mysigt ändå, haha. Jag fick hem mina nya fina kängor idag också! Jag tror att jag är nöjd. Måste få testa att få lite mer i dom bara, men dom kändes bra när jag testade dom lite snabbt förut i alla fall.
Satt förövrigt och diskuterade problemen med överfiske med Emma förut, samt gick på en föreläsning om vetenskap och insåg att jag än så länge verkligen tycker att jag har valt rätt utbildning. Det är så himla intressant. Speciellt när man får tänka lite själv. Det är ju så sjukt egentligen hur självdestruktiv människan är.
Nåja. Nu ska jag kolla om idolklippet funkar och sen tvätta bort ansiktsmasken. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0