Four eyes

Ja nu är det ju så att jag hämtade ut mina glasögon igår. Väldigt ovant måste jag säga, men det funkar väl.
Idag har Emma varit här och vi har pluggat. Våra diskussioner lät faktiskt väldigt intelligenta. Känns bra att klockan bara är halv tre fastän jag har hunnit med rätt mycket. Ska strax sätta mig och läsa klart dagens 50 sidor i Diamondboken och sen någon gång under dagen läsa en artikel om miljöetik inför imorgon.
I eftermiddag, utöver pluggandet ska jag träffa Klara och sen äta köttfärssås med min kära sambo (bara för att det är bland det absolut godaste som finns). Idag blir en riktigt bra dag! Och nu kommer det några bilder på mig i glasseesss..
Kör på det där med att man ser smartare ut i glasögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0