Bloggbrist

Blir inte mycket med bloggen nu. Känner mig mest såhär hela dagarna:

... men med en bok i nyllet också. Igår tog jag mig däremot en pluggfri eftermiddag/kväll. Dels för att jag somnade när jag kom hem och dels för att jag verkligen inte orkade koncentrera mig något mer för dagen.
Så istället åkte jag och min älsklingsman och älsklingshund hem till svärmor och åt smörgåstårta och så färgade jag Mias hår. Skönt att göra något annat än läsa. Sen när vi kom hem tittade vi på Hur många lingon finns det i världen, tog det bara lugnt och gick sen och la oss tidigt.
Idag viger jag däremot mer eller mindre hela dagen till Diamond. Blev väckt av Bobbie som fick cpryck eller nåt klockan åtta. Så när jag hade varit ute och kissat med honom började jag läsa. Försöker i alla fall vara noggrann med att varva med att läsa en artikel i min skvallertidning, eller spela lite wordfeud och så. Annars skulle jag nog bli galen och min hjärna helt kokt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0