Tisdagsmorgon

Igår när jag la mig var jag inte riktigt sovtrött, men klockan var elva och jag hade inget att göra, så jag tyckte att det passade att gå och lägga sig. Hur som helst så tänkte jag lite på det jag gick igenom under gårdagen av mina anteckningar inför tentan nästa vecka, och när jag vaknade så tänkte jag på allt jag hade läst in, och kom på mig själv att ha drömt om det också. Nu sitter det. Är det inte så man ska göra? Sova på saken? Hehe.
Nu ska jag inte iväg till bussen förrän om en och en halv timme. Har suttit och pluggat, läst igenom texten till nästa veckas seminasrium och tänkte läsa lite till nu innan jag ska äta en tidig lunch/sen lunchig frukost och titta på ett avnitt av antingen One tree hill eller gossip girl. Intressant att veta va?
Softa morgnar är ju to die for. Speciellt när man väl kommer upp ur sängen när man har tänkt sig. Hinner till och med ta en till promenad med Bobbie innan jag går iväg till bussen också. Lyxigt.
Nej nu ska jag ta tag i allt igen, men först sätta mig och titta lite på djuren som leker med varandra, och kommunicera lite med katten som går runt och kurrjamar hela tiden, vet inte riktigt vad hon vill..
En bild på min snygga man på det också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0