Tentapepp

Ska strax iväg till universitetet för att skriva första tentan. Känns rätt sjukt och overkligt och sådär. Magen är nervös men jag är på jättebra humör av någon anledning. Kanske mest för att jag vet att magen kommer lugna sig när vi väl har satt oss där, och för att jag vet att jag har pluggat ordentligt, så att om det inte går vägen betyder det väl bara att jag är dum i huvudet och borde hoppa av. Nej, men jag hoppas att det går bra. Har laddat upp med två mackor, två frukter och lite godis att ha med, hälften kan jag förhoppningsvis äta innan tentan börjar. Har fått i mig en banan bara.. dumma mage.
Anyway. Peppar i alla fall med lite tysk musik. Varför vet jag inte. Kanske för att tyska är jättemysigt och för att man känner sig ascool när man kan sjunga med utan problem.
Nej nu ska jag gå ut och kissa med Bobbie. Wish me luck! (inte angående pissandet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0