Oh happy day!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min och älsklingens 2-årsdag! Och det känns så himla skönt. Det har gått så himla fort, men vi har hunnit med så himla mycket..
Hade tänkt skriva ett lååångt inlägg om my baby, men det blir nog inte så. Det finns så mycket jag skulle kunna säga så jag kan inte riktigt komma fram till precis vad jag ska skriva. Jag måste i alla fall säga att jag aldrig någonsin har känt mig så bekväm och säker med någon förut.
Ikväll ska vi fira genom att gå ut och äta och sen blir det tvmys hemma. På fredag börjar ju det riktiga firandet! Då bär det av till Tallin och där ska vi vara tills på måndag. Så himla mysigt och perfekt. Bara jag och min man.

Kommentarer
Postat av: Karin

<3

2011-10-19 @ 17:57:09
URL: http://karinssnurriga.devote.se
Postat av: Helena

Så himla söta ni är! Roligt att läsa om lycklig kärlek :)

2011-10-19 @ 20:20:19
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0