Nöjd

Klockan är tjugo i tio. Jag är ledig på riktigt idag. KAN inte plugga eftersom jag inte har något att plugga på. Fick mer eller mindre städförbud av pojkvännen dock.. hade tänkt storstäda men kom fram till att det ju ändå kommer hinna bli kattsandigt och hårigt på toaletten bland annat innan lördag när det ju ska vara rent och fint här..
Vad har dagen att bjuda på dårå?
Gick upp samtidigt som min hårt arbetande man och tog en långpromenad med Bobbie. Sen kom jag hem, tände ljus i det mörka vardagsrummet och yogade ett bra tag. SKÖNT. Nu känner jag mig uttänjd och avslappnad. Har tänkt mig att jag ska äta lite frukost strax, rensa i skafferiet och diska ur bestickslådan och alla bestick (läcker in vatten i lådan, inte så trevligt) SEN, trumvirvel, bygga mig ett fett jäkla panghus i sims. Har inte ens installerat spelet på min nya dator, som jag btw köpte i somras.. Då var det ett tag sen jag spelade.. minst sagt. Sen får vi se vad det blir att pyssla med i eftermiddag.. eller om jag fastnar framför datorn. Det trevliga är ju att det inte spelar någon roll..
http://www.youtube.com/watch?v=20e9EUbcza0&feature=related
Går inte att få in den här länken i inlägget, men det är ett roligt klipp från One tree hill. Älskar Quinn. Så himla mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0