Ledig eftermiddag, inte "ledig"

Tenta imorgon. Märkligt nog känner jag mig bara glad. Läste igenom allt förut och bestämde att nej nu pluggar jag inte mer. Ska vila hjärnan i eftermiddag/kväll och imorgon förmiddag innan det smäller, vilket innebär - ledig eftermiddag/kväll. Woho!
Ska städa lite smått nu först tänkte jag och sen titta på Top model. Mamma kommer hit framåt kvällen också så jag ska slänga ihop en äppelpaj. Har velat baka/äta det huuuur länge som helst men det blir ju liksom aldrig av, men nu jäklar.
Mysigt band som jag upptäckte i min telefon på bussen här om dagen.. haha. Hade inte lyssnat på det förut fastän jag hade ett album inlagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0