Långhelg

Vi har inga föreläsningar eller nåt varken idag, imorgon eller måndag. Så helgen blir rätt lång. Dock ska vi ju plugga till tentan nästa fredag, men det är ju fruktansvärt skönt att få planera tiden själv.
Jag kunde inte sova längre än vanligt imorse så jag gick upp vid åtta. Åt rejäl frukost, macka, kokt ägg, en kopp te och ett glad juice. Duktigt värre. Har kollat på cats 101 också, och under tiden gått igenom dom 6 första sidorna i mitt sammanfattningshäfte på 27 sidor. Tror jag kan dom någorlunda nu, satsar på två sidor till och sen paus.
Rätt kul förresten att jag såg grannen springa upp och ner från tvättstugan förut i sin one piece, och direkt efter gick jag ut med Bobbie, i min one piece. Slapparmorgon in the building? Det är btw första gången någonsin jag vistades utomhus i one piece. Tycker att det är så himla fult.. men skönt, speciellt nu när det börjar bli jättekallt.
Hur som helst, på cats 101 förut pratade dom om en ras som heter Bombay. Jag kom fram till att det ser ut som att vår kisse är av den rasen, fastän hon inte är det (hon sitter förövrigt och gömmer sig bakom en gardin bakom stolen jag sitter på, hon är dock inge bra på att gömma sig för hon sitter och kurrjamar..). 
taget från http://www.bombaycats.nu/pages/securitazz_cats.html
Här är den där rasen. Känns mer som att min lilla kissemiss är blandning av den och norsk skogskatt än norsk skogskatt, brittisk korthår och birma..
Ehm.. ah, kom fram till nu att det är rätt ointressant.. men ändå. Nu ska jag läsa anteckningar om kol- och smogstäder, sen förmodligen gå ut med kissen i sele. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0