Helgen nu då!

Igår spenderades dagen i Örebro med Mia och Emma. Vi kollade efter lite allt möjligt, men nu har jag köpt smink så jag inte behöver det på några månader, julklappar klara till två pers och utstyrseln redo inför halloweenparteyt nästa helg (ja jag vet att alla har sånt den här helgen, men i början sa alla att det var nästa helg, så nu har vi ta mig fasen nästa helg!!!).
När jag kom hem skulle min kära boyfriend på lan, så att jag laddade upp med godis, chips och en mojito inför kvällen. Tittade på löjligt många avsnitt av One tree hill, tog en lång dusch inkluderad ansiktsmask och hårinpackning och gick och la mig strax efter tolv och läste en stund. Perfekt egentidsmys. Känns som att allt bara går i ett annars, nästan varenda minut är ju uppbokad med nånting.
Anyway. Förberedde mig på en natt ensam, eftersom pojken sa att han skulle komma hem nån gång idag när dom hade sovit en stund, men blev väckt av att han kom hem halv sex. Ville sova hemma istället. Sött! Så nu sitter jag här i soffan, har sminkat mig, dragit på mig myskläder och varit ute med Bobbie. Katten skriker efter mat (eller gos, eller både och). Den tog slut igår kväll. Vi ska handla idag. Funderar på att slå på ett, eller några avsnitt one tree hill nu när jag inte riktigt vet hur länge mannen kommer ligga och sova.. men men. Har inga planer för dagen sen så då kan man ju ta dagen som den kommer!
Say hello to my buddies.. eller ja, Haley och Quinn, dom är så mysiga.. inte Taylor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0