Fredagsmys

Min älskling åkte just iväg och repade.
Jag har tänkt spendera min kväll framför tvn, med film, idol, godis, chips och en drink eller två (vi har ju ingen vanlig dricka så atte.. och för en gångs skull är jag sugen på nåt annat än vatten). Känns helt okej. Skönt att vila huvudet från plugget också.
Försökte ta lite kort på dom fina djuren förut, och som vanligt är det jättesvårt att få något bra på katten, dels för att hon vägrar vara stilla, dels för att hennes ögon aldrig blir så fina på bild som i verkligheten och sådär.. suck, men Bobbie går det alltid att få kort på. Bara att säga åt honom att sitta, så poserar han jättefint och ser jättestolt ut. Åh vad skulle jag göra utan mina håriga älsklingar? (Vet inte vad jag skulle göra utan min mindre håriga och mer mänskliga älskling heller, men det är ju en annan historia)
Fick typ världens sötaste bild på Bobben iaf, here it comes (och några andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0