Projektarbetsläsning i bött

Skulle bara kolla lite vad alla har jobbat med för projektarbeten, men det slutade med att jag började läsa igenom några. Kom hem fram till att jag ju lika gärna kan läsa igenom alla eftersom det kan vara bra att ha ett hum om vad dom har skrivit, plus att lära sig nya saker aldrig är fel. Jag har hittills läst tre arbeten, ett om huruvida det är miljövänligast att använda sig av plast - eller papperspåsar, ett om metanutsläpp via nötkreatur bland annat, och ett om vad som krävs för att ett ekologiskt jordbruk ska bli miljömärkt. Väldigt intressant måste jag säga.. Får väl se vad det blir för arbete jag får i uppgift att analysera sönder lite sen.. Alla ska vara inlämnade klockan tolv, om en kvart alltså. Hoppas på att det läggs upp rätt snabbt sen så att jag kan hinna få det utskrivet på älsklingens jobb idag.. Känner mig lite smått handikappad utan fungerande skrivare.. eller ja, färglös skrivare kanske är mer passande att säga. Har inte rååååd att fylla påååån. Suck.
Ska läsa ett arbete till, om hur ekologiskt producerad mat skiljer sig mot konventionellt producerad mat ur ett miljöperpektiv (riktigt intressant ju, jag hade gärna velat skriva om det också just för att få reda på det mer grundligt, men nu slipper jag ju leta massa själv, fårt serverat, götte) och sen titta vidare på serien jag började knarka igår - 8 simple rules. Tittade på det för längesen på tv och kom på igår att jag tyckte att det var roligt då, så igår började jag kolla igenom första säsongen - och vet ni vad? Det är grymt roligt. Det slår så klart inte Big bang theory på långa vägar, men det är riktigt bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0