It kind of gets to me

Sitter här i lägenheten som börjar bli mörkt. Först ska jag förresten berätta om vad dumkatten gjorde igår. Jag hade tänt massa ljus och ställt på rad och höll på att lägga i dom i olika ljusbehållare. Vad gör katten då? Jo, hon hoppar upp på byrån, stället sig RAKT ÖVER LJUSEN. Ingen reaktion. Jag reagerar på en sekund, tar henne och kastar ner henne på golvet, varefter det stinker bränt i hela lägenheten. Skitkatten hade bränt bort päls på bakdelens ena sida, men som tur var så hade hon ju inte känt någonting. Klämde lite för att se om hon hade blivit bränd in på huden men det hade hon ju inte, hon hade ju fortfarande ett rejält lager päls kvar.. Tur att hon är lurven själv.
Hur som helst. Mannen är hos svärfar och jag sitter här. Jag dissar fars dag. Så jäkla mycket stöhej exakt överallt så jag får snart damp. Känner mig bara bitter. Det är så sjukt orättvist.
Ska ta och sätta på hög musik och städa lite nu och sen läsa lite miljöpolitik om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0