Halloweenpartey

Igår hade vi halloweenfest här. Kan konstatera att kvällen var mycket roligare än jag hade förväntat mig. Första gången på länge som jag faktiskt hade väldigt kul på en fest. Kan även konstatera att alla golv förutom det i sovrummet är klibbigt efter massa spilld öl. Brevinkastet har splaschfläckar på sig, vilket jag förutsätter också är öl. Skåpluckorna i köket är också klibbiga. How did that happen? undrar jag. Men utöver det så blev det ju som sagt en riktigt lyckad kväll!
Ska strax ladda över bilder till datorn (har dock ingen aning om vad det är för bilder där i) och ignorera att det verkligen behöver städas här, men så länge så lägger jag ut en jättefin hippiebild på mig och Emma.

Kommentarer
Postat av: Karin

snyggt ;)

2011-11-13 @ 11:43:31
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0