Blue foundation

Två dagar den här veckan har jag gått upp samtidigt som pojken. Varje dag den här veckan har påbörjats med först en långpromenad och sen yoga. Väljer två, tre lugna och mysiga låtar och tänjer ut kroppen lite. Perfekt start på dagen.
Snart blir det dusch och sen ska jag börja analysera ett projektarbete inför imorgon. Känns skönt att jag redan har läst igenom det så att jag redan vet vad det handlar om, och det roliga är att jag fick det arbetet med just det ämne som jag gärna själv hade jobbat med.. Det blir intressant.
Tänkte passa på att tipsa om ett jättemysigt band också. Blue foundation. Dom är nog mest kända för en låt som var med i en av Twilightfilmerna, första om jag inte minns fel. Brukar lyssna på dom när jag vill bli lite avslappnad. Det är den andra låten som är med i Twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0