Söndagsinköp

Sitter just nu och väntar på att någon gång få titta på one tree hill på tvn men har gett upp hoppet om att jag kommer få göra det ikväll.. Joni sitter nämligen och spelar ett nytt bilspel som han bland annat inhandlade igår. Vi tog nämligen en tripp till örebro igår eftersom han var tvungen att fixa kostym osv till balen nästa vecka (NÄSTA VECKA, helt sinnesjukt att det är NÄSTA vecka, som jag säger till joni typ varje dag: känns som att det ska vara minst en vecka till kvar innan studentveckan är här)
Han passade även på igår att köpa en lite för tidig studentpresent till mig: ett par shorts som jag har tjatat om hela helgen. Har velat ha shorts i den modellen huuuur länge som helst men inte hittat några och så hade klara köpt ett par sånna på gina tricot och gjorde mig helt galen och tvungen att ha likadana.. hehe.. Dock blev jag inte så glad när jag kom hem och var pmsig och insåg att mina lår såg tjocka ut i dom när jag inte hade strumpbyxor under (jag brukar väldigt sällan uttrycka klagomål över min kroppsstorlek eftersom jag är medveten om att jag inte är så jättestor om man säger så).. så jäkla pms säger jag.. Men om några dagar är jag nog överlycklig igen när jag tar på mig dom.
Passade även på att köpa två par skor.. Börjar ju snart behövas sommarskor och jag har bara ett par hela så det var verkligen nödvändigt.
Eftersom jag nu inte har något som helst annat att sysselsätta mig med så slängde jag ihop bild på det jag köpte (och fick) igår. Så.. enjoy.. eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0