Överraskningsfödelsedagsmaskeraden

I fredags fyllde min käre pojkvän år. Då kokade vi ihop en överraskningsfödelsedagsmaskerad till honom. Hans bror höll kvar honom på jobbet en timme extra med massa halvkonstiga arbetsuppgifter. Under tiden fixade vi andra  här hemma. Så när han kom hem med Sami hade alla gömt sig utklädda och med partypoppers i sovrummet. Jag, stressig som alltid, sa till honom att han skulle gå och byta om på direkten så vi kunde komma iväg nån gång (det var sagt att vi skulle till hans mamma på födelsedagsfika, men icke), och då fick han sig en liten chock. Det var riktigt roligt att se, haha. Helt oväntat för hans del.
Hur som helst så laddade jag ju över massa vovvebilder till datorn förut och tänkte att jag lika gärna kuna fixa lite med partybilderna i samma veva. Så här kommer några. (Jag lyckades förresten undvika att komma med på en enda bild typ, var inte direkt sugen på att vara med på bild. Lite synd såhär efteråt, men men)
(Var bara tvungen att ta med den här bilden. Många rökte på balkongen och då får inte katten vara där eftersom dom då öppnar på balkongen som är inglasad så katten brukar få vara där annars. På bilden ska Mia just öppna eller stänga balkongdörren och håller i katten så hon inte ska smita ut. Vad Martin gör vet jag däremot inte.. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0