Ledig måndag

Alla andra är ju på studentresa just nu så då går jag ju inte direkt till skolan själv med dom typ 4 andra personer i klassen som inte heller har åkt någonstans..Hur som helst så har jag på grund av detta ett litet sommarlov just nu. Det är ju rätt skönt. Fast hittills har jag inte riktigt kunnat stressa av ändå för att massa annat har kommit upp som måste göras.
Jag påbörjade i alla fall dagen med att sova till klockan halv elva. Jag sov alltså sammanslagt nästan elva timmar. Det är inte dåligt det. Jag har varit ledig sen i onsdags men har gått upp tidigt varje dag ändå. Jag är inte så bra på att sova länge på morgonen..
Sen fortsatte jag dagen med en lugn och skön frukost på balkongen. Rostad tekaka (finns det ingen annan som har testat det eller?) och några tomater. Och en bok. Och en hund... och en katt.
Vackert.
Nu ska jag leta upp adresser till dom som jag ska skicka studentinbjudningar till. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0