Fredagsmys, eller?

Sitter här nu igen. Har haft fullt upp hela dagen som vanligt.
Kan i alla fall konstatera att bilkörandet har gått riktigt bra idag. En lugn jossi klarar det mesta, eller?
Nu har jag hur som helst precis färgat mitt hår. Hade en rätt fet utväxt som var allt annat än smickrande... enda nackdelen med att utväxten numer är obefintlig är att hela håret blev snäppet mörkare än förut. Suck. Jag som var SÅ nöjd med hårfärgen, perfekt ljust, men jag antar att håret hinner solblekas en del nu när det är så fint väder, hoppas på det i alla fall, hehe. MEn nu släpper vi det..
Problemet för närvarande är istället.... ska jag eller ska jag inte gå och köpa chips.. ? Det hör ju liksom till fredagsmys framför tvn att ha något att mumsa på.. men jag vet inte om jag är sugen.. och min mage tål inte sånt där så bra nu för tiden.. men det är ju ändå lockande... gah.. what to do? Tar ett glas (nej egentligen en flaska) vatten nu och äter lite mango sen om jag blir sugen på nåt tilltugg... så får det bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0