En lista

("snodd" från http://rodeo.net/niotillfem/)

Namn: Josefin
Piercingar: Bara i öronen. Fast det fanns en tid då jag ville ha det.. men ibland är det ju bra med föräldrar som säger stopp.. haha
Tatueringar: En på vaden. Två hjärtan, i ena står det isä (pappa på finska, pappa var finsk) och i det andra står det anya (mamma på ungerska, mamma är.... guess? ungersk. hihi)
Längd: 161,5 fick jag veta här om veckan.. 
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: lite kopparfärgat typ..
Fräknar: Lite
Motto: På en header för rätt längesen stod det ett bra motto som jag hittade nånstans då.. tror det löd ungefär såhär "makt är för de rädda, de utan tillit".. jag kan ge många exempel på fall som det stämmer, då handlar det om mindre saker, men ändå. Tex så stressar jag alltid halvt sönder mig när det blir mycket att göra, för jag är lite av ett kontrollfreak och måste göra allting själv för att jag ska vara säker på att allting blir gjort fort fort fort. Kanske stämmer in på mottot?

Kär? Ja gud ja. Massor :$
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja och nej. På sommaren skulle jag så himla himla gärna bo i ett sött litet hus på landet med en stor trädgård och massor av grönska, men på många andra sätt är det nog bättre att bo som vi gör nu. I en lägenhet, lagom nära till allt. 
Tycker du att du är attraktiv? Vissa dagar, vissa dagar inte
Vilket schampo använder du? Head & shoulders
Vad är du rädd för? Att misslyckas med saker, att inte vara tillräcklig, döden mm
Gillar du berg- och dalbanor? Vet inte riktigt vad jag ska tycka om sånt där..

Senaste…
Filmen du hyrde? Vet inte..
Filmen du köpte? Minns inte.. 
Låten du hörde: Lyssnar just nu på the moniker - oh my god
Låten du laddade ner? Minns inte..
Personen du ringde? Mamma tror jag
Personen som ringde dig? Joni
TV-program du såg? Vampire diaries!
Person du tänkte på? Tuija tror jag faktiskt.. haha (svärmor). Vi ska ut och köra bil snart..

Favorit…
Låt: Oj. Finns många. Många låtar med kent. Team building, Ismael, Socker, Sundance kid. Får kentperioder några gånger om året. För kent är alltid lika sinnesjukt underbart bra. (vart tvungen att byta från the moniker till kent nu för det)
Sak att göra: Oj. Vad svårt. Umgås med min käre pojkvän, mina vänner och spendera tid i djurparken här hemma. Älskar att nästan alltid kunna ha vovven vid min sida. Då blir man aldrig helt ensam.. Fast det blev ju fler än en sak nu, men ändå.. Det är svårt att begränsa sig.
Sport: Har inget intresse för sport i allmänhet. 
Kläder: Jadu.. vet inte. Helst något färgglatt.
Film: Kan inte komma på en enda film som jag verkligen tycker om jättemycket nu bara för det.. 
Bil: Nån lila? Haha. Nej jag vet inte.. är inte så insatt
Serie: One tree hill, sex and the city, vampire diaries (im such a girl..)

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Självklart
Gråtit över en flicka? Självklart
Ljugit för någon? Ja. Men jag är väldigt dålig på att ljuga så det märks typ alltid när jag gör det. Utöver det så hatar jag lögner och ljuger därför inte om jag inte är illa tvungen. 
Varit i slagsmål? Haha, nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Vadå, träffat någon som man från början har lärt känna lite via internet? I så fall ja, många gånger.

Antal…
Gånger du varit kär? Vet inte.. 
Gånger ditt hjärta brustit? Jag vet inte.. ett hjärta kan ju brista av många olika anledningar.. så förmodligen många
Hjärtan brustit på grund av dig? Hard to tell. Nåt enstaka kanske.
Tjejer du kysst? 0
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inte så jättemånga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0