En helg utan min älskling

Den här helgen har min kära sambo varit i tyskland.. inte så kul.. men jag har hållt mig sysselsatt så har inte blivit så väldigt ensamt ändå.
Helgen började med att jag fick hit en klara, vi åkte och fikade i sveafallen och tvmyste innan hon höll mig sovsällskap också. Lördagen bestod av sminkparty med klara och mia också, sen åkte vi hit allihop och tacomyste.. sen blev det inte så mycket mer än att sitta framför tvn och babbla massa, men det är ju bra sånt också! Sen blev det så att mia stannade kvar här över natten så har knappt behövt vara ensam nånting i helgen. Skönt det, hihi. Gick till mamma och spenderade min söndag där, men nu däremot är jag hemma själv.
Känner mig lite sådär smådepp som kan behövas ibland.. kollar på massa sorgliga musikvideos som man bara inte kan låta bli att gråta av, men med fantastiska låtar som bara berör så himla mycket.
Nu är jag förresten en glad tjej eftersom det fungerar igen att lägga in youtubeklipp i inläggen, yey! Börjar förmodligen bomba lite nu ett tag för det..
Ska kolla runt lite på youtube till nu och sen ska jag titta på film. No strings attached med natalie portman och achton kutcher.. blir spännande, har inte kollat trailer eller nåt haha, men dom brukar ju vara med i bra filmer så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0