Bildbomb

Idag är det LÖRDAG! Hihi.
Jag är på bra humör. Har tagit det lugnt hela dagen, som påbörjades med att jag stekte pannkakor till frukost så min kära sambo bara kunde sätta sig till bords när han vaknade. Det ni.
Nu ska jag snart möta Klara. Hon ska nämligen hit, sen lite senare ska vi vidare till svärmor och grilla och sånt innan vi ska till Red Brick och titta på när bland annat min kära pojkväns band spelar. Blir en fin kväll. Och vad passar bättre som inledning av denna än massa finfina cambilder? Det var ett tag sen ju.. (Lockade förresten mitt hår med min PLATTÅNG. Gick asfort!!)
Fick lite återfall nu också.. story of the year - until the day I die.. världens finaste

"Until the day I die
I'll spill my heart for you, for you
Until the day I die
I'll spill my heart for you

As years go by
I race the clock with you
But if you died right now
You know that I'd die too
I'd die too"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0