What to do with my spare time?

Jag hade lite svårt att bestämma mig för vad jag skulle göra förut när jag inte hade något att plugga på och så... Då kom jag på den briljanta idéen: Jag kan duscha Bobbie! Wiho.. (fasen, nu kom jag på att jag ju hade kunnat ta kort på honom när han var blöt, han ser jätterolig/gullig ut. som en dränkt råtta ungefär) Tänkt och gjort. Så passade jag på att för första gången testa att duscha kissen också. Det fick förvånansvärt bra. Hon blev inte alls galen. Bara lite lite sur. Hon tycker ju att duschen är ungefär det roligaste som finns annars ju (när hon slipper bli så blöt).
Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem och lyssnar på när kissen leker med sin julgranskula på balkongen. Jag får förresten tydligen smörgåstårta till middag idag. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0