VÅLDGÄST!

hej alla josss bloggläsare :D
nu e det jag som skriver:
jag mig mej :D
gissa vem!!! :o
nu håller joss på att leka modell och visa mig sin nya byxor och dom va snygga, hon har öven ett linne som jag sponsrade henne med kan man säga :o när ja rensade min garderob o gav halva min garderob till henne! :D
nu har ja ätit upp godiset som stod på joss soffbord och har tagit över soffan :$ MUahahahahahaha
nu såg jag att det inte gick att göra mellanslag på den här bloggen såg ja nu, ARGHH! irriterande !! :o
bobbie o kissen står i hallen och glor, nej! nu kliade kissen sig på halsen.. ja.. jag svettas..
fast ne! nu ska ja gå o KISSA :D
HEJDÅÅÅ!
btw. joss e bäst :D
o jag med :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0