Tråk i skolan

Sitter och har hål nu. Hade opposition i svenskan förut. Det gick bra. Det var lärorikt.
Nu sitter jag och väntar på att en tjej från Karlstad universitet som går Miljöprogrammet ska komma hit och prata lite om programmet. Förhoppningsvis klarnar det då vad jag vill gå för nåt, annars blir det nog kanske ett sabbatsår istället... 
Förövrigt så är den här dagen inte så jättebra hittills. Min mage har börjat krångla jättemycket igen och har börjat få svårt att sova... Suck. Nu mår jag illa för att vi nyss åt lunch också. Gnäll gnäll.
Ser faktiskt lite fram emot dock att komma hem och kunna fortsätta plugga lite teori till körkortet. Är pepp på att få det där gjort nu för fasen!!
 
En söt bild som fanns sparad på min profil här i skolan från när jag letade bilder som pedagogiskt skulle kunna förklara att en person blev kidnappad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0