Studentpeppar lite i min ensamhet

Kunde inte låta bli att jag helt plötsligt out of nowhere blev helt sjukt studentpepp. Bara att veta att den dagen kommer vara fylld av bara massa glädje gör det ju helt galet jobbigt att vänta, men samtidigt blir ju allt mycket bättre efter lite väntan... för den som väntar på nåt gott... u know?
Den dagen jag tar studenten kommer jag ju veta hur det går med lånet till lägenheten (vilket vi kommer få reda på redan idag), alla sista skolarbeten kommer vara avklarade, jag kommer ha blivit tvungen till att bestämma mig för något angående universitet, förhoppningsvis kommer jag ha körkortet i handen, jag kommer veta huruvida jag har fått sommarjobb eller inte, sommaren kommer vara här, jag kommer få spendera dagen med min älskade familj, min käre sambo och vovve, förhoppningsvis hans underbara släkt, samt min släkt som jag inte har träffat på länge, och kvällen kommer jag förhoppningsvis spendera med mina kära vänner och framför allt min bästaste Klara som jag inte kommer kunna träffa på dagen, denna fantastiska dag..  Blir nästan tårögd av att bara tänka på det! (och på tal om det måste jag komma ihåg att köpa vattenfast mascara till studentdagen, anar att tårarna mer eller mindre kommer spruta)
I studentmössa är man väl alltid fin...?

Kommentarer
Postat av: helen

Haha, va söt du är joss! :*

Jag vet den där känslan av att vara studentpepp ensam.. den typ bara dyker upp ibland och då blir man så otålig och kan knappt vänta till den tionde juni <3

åååh!

2011-03-27 @ 17:33:07
URL: http://helenofpink.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0