Räddare i nöden

Förresten, på fredag ska jag på en grej som heter Studentskivan som några som ska ta studenten med mig har fixat. Blir typ mat och nån drink med massa folk från Karlskoga som ska ta studenten. Anyway... Temat är black and white... och jag har ingen svart eller vit fin klänning... men vet ni vad? Min kära vän KLARA verkar ha räddat situationen. Hon har tydligen en svart klänning till mig, så det tackar jag som fasen för!
En fin halloweenbild på mig och Klariklari. (Som btw skrev ett väldigt fint inlägg om mig på sin blogg här om dagen tyckte i alla fall jag och då var min kära pojkvän sååå tvungen tyckte han att smsa till Klara och säga att jag nästan fällde en tår när jag läste det, suck).. (och på halloween när jag var utklädd till en katt så hade jag jättesöta kattörhängen, vilka ironiskt nog dog pga vår hund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0