Puew..

Nu kan jag pusta ut lite... Har bara gjort nytta idag. Har storstädat här hemma nu. Hela lägenheten är nystädad och fin nu och ska nog ta och tända lite doftljus för att få det att lukta gott.
Satt nyss och kollade igenom lite bilder, för jag tänkte att det ju är mycket trevligare att läsa ett blogginlägg med en bild... och då hittade jag denna:
Den är tagen typ förrförra sommaren hemma hos min bror. Jag lånar den här filmen av honom någon gång ibland. 21 gram. Det roliga är att jag har sett den minst 4 gånger, men när någon frågar vad den handlar om när jag säger att jag tycker att den är så bra kan jag ändå inte förklara det... eftersom jag aldrig kommer ihåg vad den handlar om. Jag vet att varje gång jag ser den blir jag förvånad över hur bra och djup den är. Att hela alltihop är som poesi. Ändå kommer jag inte ihåg hur filmen är, vad den går ut på osv... visst, jag kommer ihåg små bitar och vilka personer som är med och sånt, men inget mer. Sjukt va? Jag ska nog ta och se den någon dag... uppfriska minnet lite... hehe.
Lägger upp fler bilder från den dagen:
Min brors lilla men fina lägenhet. Han hatar att vara med på bild så jag ville vara lite snäll och cencurera honom hihi. Och uppe i hörnet står pappa så fint.
min finfina lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0