Precis när det kändes som dagen inte kunde bli värre..

Varning för gnäll.
Inatt kunde jag knappt sova nåt för hela min kropp var helt uppstressad.
Gick upp
Hade en lektion
Hade körlektion
Skyndade hem
Stressade mellan att tvätta och plugga så mycket som jag bara kunde
Fick kallelse till en rättegång som jag absolut inte vill vara med i
Fick reda på att Joni inte får ta lån (från sin bank at least), vilket vi hade räknat med så nu kanske vi inte kan köpa lägenheten vi bor i som vi då måste vara ute ur i slutet av mars.. alltså om två veckor.
JÄTTEKUL
Nu ska jag gå och halvt dränka mig i duschen eller nåt. Har ingen direkt lust till att hysteriplugga längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0