Me want

Nästa månad har jag och min älskling tänkt inhandla lite nya kläder. Jag behöver.. T-shirts! För förr använde jag aldrig någonsin byxor, så då behövde jag bara massa långa linnen och sånt och brydde mig inte om T-shirts, men nu använder jag ju byxor.. så nu vill jag använda T-shirt också (T-shirt T-shirt T-shirt va många gånger det blev det ordet i det här inlägget).. Har letar runt lite och hittat rätt många söta.. (Även kjolar som kommer behövas i sommar när jag ääntligen får visa min tatuering hela tiden)..
Har någon tips på affärer som har mycket fina T-shirts med söta tryck? Let me know..
Kläder från Gina tricot
Från H&M
Från cubus och den i mitten är från Gina tricot (den till höger är ju härlig som bara den, dock gick det inte att få större tydliga bilder på dom från cubus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0