Lördagskväll

Sitter här framför datorn själv med kissen och en utslagen vovve. Min käre sambo är iväg och umgås med sitt grabbgäng och även fast jag fick ett fint erbjudande att komma över till klara och godismysa framför tvn med henne och Carl så beslutade jag mig för att sitta hemma själv, fastän jag brukar hata det... men idag är det faktiskt skönt.
Är lite halvdeppig och uppstressad och har inte hunnit med allt jag ska hinna med i helgen ännu, men förhoppningsvis hinner jag väl det sista imorgon... men men...
Har tänkt mig att jag ska lägga mig och läsa lite snart (det är också plugg faktiskt eftersom boken ska läsas i svenskan) och nyss tittade jag på Letters to Juliet. Mycket mysig film må jag säga. I filmer får det där äckligt romantiska och orealistiska inträffa.
Tänkte avsluta inlägget med lite bilder, som ju alltid kan vara roligt att titta på. De som har följt mina förra bloggar har säkert sett dessa förr, men det är i alla fall lite bilder från när jag och Sanna brukade fina till mig lite och så fotade hon, som hon ju är duktig på.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åhh. minns alla dom där stunderna så väl. Blev väldigt fina bilder iaf ! :)

2011-03-20 @ 07:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0